Prieš prasidedant naujam sezonui, užbaigtas Senosios perkėlos krantinės Smiltynėje rekonstrukcijos pirmasis etapas. Čia jau švartuojami AB Smiltynės perkėlos keltai, užtikrinantys susisiekimą su Kuršių nerija.
Pirmojo etapo metu rekonstruota pusė visos keltams švartuoti Smiltynės pusėje skirtos krantinės. Prie jos jau švartuojami keleivius keliantys senosios Smiltynės perkėlos keltai.
„Prieš daugiau nei šešiasdešimt metų statyta krantinė buvo itin prastos būklės, tad ši keleiviams, dviratininkams skirta infrastruktūra bus rekonstruota iš esmės, siekiant užtikrinti saugų keltų švartavimą ir keleivių aptarnavimą. Kaip ir pirmojo etapo metu, taip ir dabar prasidedantys antro etapo darbai bus organizuojami taip, kad netrikdytų keltų darbo“, – teigia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.
Pirmojo etapo metu rekonstruota 64 m krantinės, įrengti du slipai, švartavimo stulpeliai bei atmušai. Taip pat prie krantinės įrengta bemaž 550 m² dangų.
Iš viso, užbaigus ir antrą darbų etapą, bus rekonstruota apie 130 m ilgio krantinė. Taip pat prie krantinės bus išgilinta iki 5,5 m. Įgyvendinus visą projektą, prie krantinės vienu metu bus galima švartuoti du skirtingų parametrų laivus.
„Bendrovės kolektyvas labai džiaugiasi matydamas atnaujinamą krantinę, kuri bus saugesnė keltams švartuoti bei klientams leis pasiūlyti modernesnio lygio paslaugas. Džiugina, kad po daugelio metų krantinėje bus atnaujinta danga, įrengtas apšvietimas. Krantinėje planuojama pastatyti suoliukus, pavėsines nuo lietaus, informacinius skydus, kuriuose pateikiama informacija bus valdoma nuotoliniu būdu iš dispečerinės. Klientai galės nedelsiant gauti informaciją apie keltų judėjimo grafiko pasikeitimus“, – sako AB Smiltynės perkėlos generalinis direktorius Mindaugas Čiakas.
Krantinę Smiltynėje rekonstruoja pagal jungtinės veiklos sutartį veikiančios Latvijos įmonės SIA „Baltijas jūras geologijas centrs“ ir AB „BMGS“. Darbų vertė – 1,9 mln. Eur (įskaitant PVM).
Susisiekimo ministerijos nuotrauka